I hear thunder, but theres no raaain

Skriver inte så ofta längre, endast för att jag inte pallar typ, har dock ingen fantasi kvar heller för den delen! Haha. Är fortfarande sjuk som ett as, var hemma från skolan igår. Dvs att jag skulle ta det lugnt. Men var tvungen att åka till Spånga och möta min padre för att han skulle köpa ett bussssskort till mig, äntligen. Efter det åkte jag till babe och softade där. Sitter just nu och snorar för fullt och väntar på att gå till skolan. Börjar inte förens kvart i tolv, för vi hade tydligen ingen gympa. Ska försöka plugga lite till provet som skall skrivas idag klockan 14.. otaggad som fan.
Vad som händer i helgen är att ta det lugnt! Imorgon ska jag åka till Nickis för att desperate-maraton, WOHO! På lördagen vet jag ej, får se om jag åker med Nickis till Carina, beroende på hur jag mår. Hoppas på att bli frisk snart. Ska dock hjälpa babe att tvätta på morgonen först. Sen får vi se!

Det blev ju ingen lokalfest, men istället så ska mina söta storebröder leta upp någon schyst krog att fira mig på, och det kommer bli ganska fett tror jag. Dock tror jag att Jonas kommer bli utslängd (Ingen nyhet!). Men jag hoppas på att det blir en lyckad dag!


Sätter ett kanske på denna storebror.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0