HOLA!

Buenas noches! Ja, jag har haft spanska i skolan idag, HEHE. Sitter här i min lilla ensamhet, med två efterblivna svarta hundar och en katt som skriker efter mig och vill att jag ska sova med'na någon gång. Men jag ska dra i mig en kopp té till innan jag sover lite. Känner mig för övrigt sjukt trött i ögonen.
Idag har jag bara varit i skolan, hade dock bara psykologi och spanska, eftersom att våran swedish-teacher var sjuk. Efter skolan gick jag hem, åt mat (min favorit, köttbullar, gräddsås och potatismos!) sen tog jag tåget till bebisen som kom hem efter sin jobbiga praktik.
Och efter ett tag bestämde jag mig för att åka hemåt istället och träffa dvärgen Ida. Vi satt mest och chillade, åt muffins och drack läskiblask, sedan runt halv elva knatade jag hemåt.
Sen har det väl inte hänt så mycket mer än att Nickis har ringt och sällskapat mig litegrann.

Nu ska jag fortsätta lyssna på dnb och dricka lite té.


Nudlar, kycklingspett med jordnötssås.
Det var gott till en början, sen blev jag illamående, ja.. minen säger väl allt så att säga.


Kommentarer
Postat av: Faaarsta

Hörru ditt as! det är alltid fett att få sällskap av mig via tel.! ringer dig om typ exakt fem minuter och då hoppas jag verkligen att du är vaken och på g!

2009-09-01 @ 10:35:15
URL: http://nikolinastenstrom.blogspot.com/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0