Är det lagligt att vara såhär trött?

Tro't eller ej, men jag kom faktiskt upp imorse, den enda tanken jag hade på hjärnan var "kriga kriga kriga, du kommer få sova till halv tolv imorgon det är lugnt, kriga". Börjar tolv och slutar ett, är det inte fantastiskt? Men det hindrar mig inte heller från att slippa undan alla skolarbeten som jag har på halsen! Fast jag har ändå varit duktig idag för jag gjorde det sista provet i mediakommunikation och fick iaf ett G, så nu är det gjort iaf!
Men känner ändå att det är lätt att kriga nu sista veckorna, det är ju som sagt snart jullov. Sen får jag sova hur jävla mycket jag vill, yeeeeeeeeeees.

Var på möte idag också med min idrottslärare och kom på en plan för mig att få ett betyg i idrott, och tro mig.. jag hade Å N G E S T av att sitta där ändå till klockan FEM? Som min framtid ser ut nu så ser jag i mina tankar att jag sakta men säkert kommer skjuta mig själv typ. Jag ska alltså fram till jullovet OCH hela nästa termin skriva en "träningsdagbok", dvs ska "träna" på egen hand två dagar i veckan, dvs ut och springa, långa promenader, sit-ups, armhävningar osv, som jag sedan skall lämna in till henne en gång i månaden. Sen får vi ju inte glömma omprovet (haha kikade på allas papper, och det såg jävligt mörkt ut för ALLA, det stod "IG" på alla papper, hahaha), och tillslut så ska jag ju vara med på ALLA idrottslektioner.. fyfan, det här är ju inte min starka sida om man säger så. Men jag har gett mig fan på att jag ska fixa den här jävla skolan så jag får lite trevliga betyg istället för att när jag får mina betyg i handen ta tändarn och sätta eld på dem.

Idag ska jag typ ägna min dag av att.. dö. Alltså det är helt sjukt hur jävla trött man blir efter en HEL dag i skulan. Är ju förfan inte van för fem öre. 08:00-17:00... inte en dag till alltså. Förmodligen kommer det se mörkt ut iaf, men jag kan ju iaf låtsas att det inte kommer ske igen. (även fast nästa måndag ser likadan ut..)


Har jag nämnt att mitt hår blir likadant som denna bild på onsdag? FYFAN, PRISA GUD FÖR DET.
Dock inte lika kort denna gång! Men äntligen, fyfan vad jag har längtat.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0