HAHA t.om på dödsbädden ligger du och skämtar!

Yoho, jag är back in buisness men måste strax hoppa in i duschen så försöker snabba mig lite, hihi. Kom hem från Liza för inte så länge sen, vill även tacka hennes bror Max som körde mig, haha, inte så långt men anywho.. det är ju SVINkallt ute, så tack för det.
Vi kollade först på filmen "Dumpa honom!" en småttrolig men konstig film, haha. Men som du säger Liza, det var mycket sanning i den. Och efter det kollade vi på Shrek 3, haha. Fick mig ett par skratt under kvällens gång!

Nämnde jag även att jag fick en rätt förtidig julklapp idag också? Ett presentkort av min farmor på tusen spänn på H&M, chockad må ja säga att jag blev. Ringde upp henne och tackade för klappen och pratade lite strunt.
(För er som vet så vet ni att jag ej har pratat med den människan på över ett år.. så, jag blev nog lite glad ändå)

Anywho, nu ska jag slänga mig i duschen och sedan prata lite skit med min kusin tror jag.
Och till er alla, från oss alla, en riktigt... god natt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0