Happymode

Jahopp, så ska man uppdatera er lite också, även fast jag BÖR gå och lägga mig, men jag har blivit övertrött. Anywho, idag har jag bara varit i skolan och slitit med alla dessa uppgifter som ska lämnas in hit och dit, pallar egentligen inte, men måste jobba på som fan nu när jag har chansen, och sen vill jag ju inte heller att mitt studiebidrag ska ryka i december (som jag fick varning om av rektorn igår... fetto).
Var i skolan till tre ungefär, gick hem, käkade lite och sedan knallade jag över till Annie för att sedan ta tjugo i sex tåget in till stan för att medverka som publik med tjejerna på tv3's nya program "Blåsningen". Dvs att Liza praktiserar på "Meter film" och ville att vi skulle vara med och tävla på deras sida så hon sedan snällt kunde ringa upp oss och säga att vi hade vunnit platser, haha. Men det var trevligt att ha lite återträff, så fick jag även träffa min lilla twin Prillski som jag inte träffat på hundra år!
Var hemma runt elva, pratade lite med mor och nu sitter jag här och är redo för bingen helt enkelt.
Ska faktiskt ta och runda av lite här och säga god natt jord.

Tack tjejer, för att ni finns. Ni vet väl att ni är bäst? I love you all.



En gaaaammal bild på mig och Liza.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0