Onsdag!

HEEEEEEEEEEEEJ BLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (höh!) Kom hem för inte så länge sen från skulan, helt trött. Jobbade på min spanska och mediashit, sen tyckte jag att det fick räcka för dagen.
Vet inte vad som händer idag, ska nog bara softa hemma, känns som att behövs. Fortsätta jobba lite hemma tror jag nog, känns som att jag aldrig kommer bli klaaar, blir tokig.

Jag är glad förövrigt, för snart är det fredag och då kommer jag befinna mig hos min brors flickvän på tjejkväll, längtar faktiskt. Så får jag äntligen se deras lägenhet i Hammarby Sjöstad, har inte varit där än! Sen kommer även min lilla gullfia-sara, var så länge sen vi sågs så tror att fredagen kan bli riktigt trevlig! Undrar dock vad min bror ska göra, han verkade lite avis när vi skulle ha girlsnight, mohaha.

Anywho, har inte så mycket fantasi just nu, skriver väl mer sen, SHOOOOOO

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0