Cheeba cheeba

Har inte skrivit på ett tag, har helt enkelt inte haft tid eller lust. Men anyway, nu när jag har tid och är uttråkad kan jag lika gärna passa på! I helgen har jag bara softat med älsko och sen har jag varit hos min mormor & morfar och träffat tjocka släkten, så jävla nice. Igår så var det skola igen, och efter den så följde Frodo med mig hem, och hon bjöds på lite mat, dvs köttbullar, spaghetti och gräddsås, och hon klagade inte, haha! Sedan knallade vi upp till um för att hon skulle hämta ut lite nya p-pillz, sedan gick vi hemmåt igen och efter en stund dök Jennifer upp. Blev té och massa snack som vanligt. Ida gick lite tidigare för att möta Cornelia så Jennifer var kvar en stund till, och efter det så ville babe att jag skulle sova där så kunde inte hålla mig för att inte åka dit, även fast man är tvungen att gå upp en timme tidigare, men vad gör man? Vaknade runt tjugo i sju imorse och pallrade mig upp och sedan knatade vi till tåget kvart över sju, herregud. Men men, är iaf hemma nu pga ont i magen, lite obehagligt faktiskt att den är helt felfri ett tag och sedan flippar den ur.
Håller på och tankar Angne och Svullo också, som jag snart ska lägga mig och kolla på, så jävla länge sen jag såg den filmen, kommer få ännu mer ont i magen också eftersom att jag kommer brista ut i skratt var 5e minut, bra jobbat där Lina!


Du är faktiskt en aning bättre än dubstep, tro't eller ej!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0