HOJHOJ LILLEBROR

Har suttit här sedan jag kom hem från skolan! Då var även mormor och morfar här med lite wienerbröd, men lillebror var ej hemma så jag fick två, WOHO! Sitter nu och väntar på lilla storebror som ska komma och sova kvar här, kommer dock åka till jakan senare så passar på att vara hemma och prata lite skit med honom tills jag åker!
Har dock inte så mycket mer att skriva, ska passa på och dra en dusch nu och sedan plugga in provfrågorna tills imorgon. Fyfan säger jag bara, har bara en massa prov hela tiden, mycket press i skolan nu må jag säga. Påsklovet är efterlängtat om jag så får säga det själv!

www.1000apor.se => Stureplans vackraste och Alex Schulmans blogg, tur att någon har humor!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0