GE MIG 4 FUCKING JUNI NU OK

Alltså jag är så sjukt jävla taggad på studenten NU! Beställde mössan idag, den blev finfin! Samt lite annat smått och gott. Är så jävla hysterisk av väntan, jag slipper skolan, föralltid! FÖRALLTID! Jag har längtat efter det sen jag började på dagis ok.

Har ju inte berättat så mycket på sistånde. Var ju på AOD i fredags, och det var sjukt kul! Förfesten och efterfesten var hos Nickis, och Noah-D ska vi ju inte ens tala om! Dagen efter kanske inte var lika kul dock, när man låg bakis och sov till 8 typ, kändes som om jag var bakis både lördag och söndag, haha.

Denna vecka blir det plugga, plugga och åter plugga! På onsdag skall det även skrivas nationella prov i FEM fucking timmar, gissa om jag kommer dö långsamt. Bli inte oroliga om likbilen kommer till min skola, det är bara jag som inte pallade provet.

Ska lägga in lite bilder och videon från i fredags, kommer upp senare eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, mössan beställde vi nästan direkt när trean började och man blir ju inte mindre sugen på studenten av det.. haha. det kommer bli niiiiice!

2009-11-16 @ 21:46:34
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0