Hmm

Fredag idag, äntligen. Skulle egentligen ha gått på våran studenfest ikväll, men cashen strejkar och känner inte för att bränna allt och gå fattig månaden ut. Sen var jag ju tvungen att införskaffa en liten present till min mor eftersom att hon fyller år imorgon. Så det blir nog en relativ lugn helg. Skulle ju vilja dra på traffic imorgon eftersom att inträdet är sjukt billigt. Om man kommer innan 23 är det även gratis inträde, men får se. Det behövs ju ändå cash för att kunna göra kvällen rolig också. Men men, måste nog ta och skaffa mig ett jobb. Men jag känner att.. jobb är ingenting för mig, inte just nu. Men efter studenten ska jag ta tag i skiten, på riktigt. Visst ett extrajobb skulle väl sitta fint, men vart finns såna egentligen. Ska man skaffa ett jobb i dagens läge så måste man ha mycket kontakter, för arbetsförmedlingen hjälper ju en typ efter år, haha.

Anywho, ska ta och avrunda här.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0