För bra för att vara sant!

Har haft blogg-ginstan ett par dagar, men precis när jag ska börja skriva på ett inlägg så ba.. POW! Försvinner den. Men anyway, nu har ska jag nog lyckas skriva ett inlägg! Sitter och käkar lite frulle som består av mackor med bedårande baconost (<3) samt ost, äppeljuice och kaffe (såklart!). Lyssnar lite musik för tillfället, fick hem lite sköna tunes igår, jumjum.
Är förövrigt jävligt glad, nu känner jag att livet börjar! För att? JO det ska jag givetvis berätta! Igår så gick det reklam om den bästa serien ever, dvs Playa del sol som börjar den 27e denna månad, är så jävla lycklig! Detta har man väntat på. Och inte nog med det, SNABBA CASH kommer ut i Januari och jag kommer få mail så fort biljetterna släpps till premiären, JAG SKA GÅ PÅ DEN OK om jag så ska döda halva folket som tror att dem ska gå. JAG SKA HA BILJETTER! Och inte nog med det... idag ska jag på jobbintervju också! Vi får väl se hur det går, men jag hoppas det går bra!



Min fina gullfia (som ska få valpisar inom ett par månader YEY!)


Kommentarer
Postat av: tunde

jag kommer förbi dig och snor hem en valp sen, ok?

2009-09-16 @ 17:55:35
Postat av: ljzm

hahaha gör det du ;)

2009-09-18 @ 09:05:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0