O-o-o-o-o-o-o-onzdakk

Hej hej, hemskt mycket hej! Sitter just nu och lägger in lite nya tunez på poddskin, han är hungrig idag! Sedan ska jag jalla in i duschen för att sedan bege mig till stan för att mysa med Nickis på bio! Vi ska se den nya Beck-filmen, någon som har sett den? Är rätt förväntansfull faktiskt.
Har inte gjort så speciellt mycket, vart på två lektioner sen gick jag hem, skissade upp Jennifers tatuering, gick och lämnade den till'na och sen gick jag hem! Gud, hysteri om alla dessa tatueringar just nu! Nu har jag gjort Jennifers, ska göra: Beccas, Melissas, Jonas, Niklas, Mamis och Nickis, och har redan gjort Idas, som blev den första som faktiskt redan har gaddat sin. Kanske borde satsa på det i framtiden, tanken har faktiskt slagit mig om att eventuellt ta en tatuerar-kurs efter studenten. Det är länge kvar men då har jag fortfarande tid att träna mer! Det skulle ju faktiskt vara rätt roligt om man blir riktigt framgångsrik och startar en egen studio, precis som L.A ink, Miami ink osv, fast drömma går ju, haha!

Ska väl fortsätta med podden och sedan slänga mig in i duschen!


Vet inte vad jag gör för min, men vi mår bra!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0