Söndag

Powpow! Sitter såklart i min rosa morgonrock, det är ju trots allt söndag. Vad som händer idag är redan bokat, och klockan är bara tre än så länge. Skall strax hoppa in duschen, städa rummet, åka med mor och handla käk sen kommer det små söta gjisar på fika och skitsnack under kvällen, skall faktiskt bli rätt trevligt må ja säga!
Helgen har varit fucked up men ändå lugn, haha. Som ni kanske har sett på facebook så har en i vårat sällskap av fredagskvällen käkat en fisk för en halv chipspåse, jag filmade alltså detta! Haha så jävla vidrigt.
Hann träffa lillebror en stund på fredagskvällen också när jag kom hem, woop!

Anywho, vet inte vad jag ska skriva mer, funderar på att hoppa in i duschen så jag har det gjort!

Pejz.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0