Blev inget jobb!

Blev inget jobbande för min del idag, bror min messade imorse och sa att det inte behövdes just idag, men imorgon ska jag befinna mig där klockan 07:00, så ska upp kvart i fem igen, JÄTTEROLIGT. Men men det var fan skönt att jobba på dagen, allt gick så mycket fortare då. Dock är det inventering och jag har hört att det är typ.. skitjobbigt! Anywho, vet ej vad som sker idag, förutom att jag kanske åker med mams till Solna för att spendera dagen hos Nickis, men måste först veta när hennes polack kommer hem så jag inte åker dit i onödan! (Så din råtta, det är dags att använda brevduva snart, Nickis!)
Annars vet jag inte, kanske städar lite eftersom att ute går det ju inte att vara.. eftersom att det REGNAR, som vanligt. Börjar bli riktigt jävla trött på detta regnande och gråa väder överhuvudtaget.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0