Case 39

Det blev en visit till woody idag istället! Det blev vaniljté och film. Denna gång såg vi "Case 39", och jag måste faktiskt erkänna att den var jävligt tung! Ni som inte har sett den, SE DEN! Sedan kom Max ut och joinade oss på våran andra kopp té följt av lite skitsnack! Sedan bestämde jag mig för att Liza skulle få sova för att orka upp till sitt jobb imorgon, så jag lånade en family guy säsong (4an) och knallade hemåt!
Tänkte smälla på lite té nu och dra igång första skivan (av 3) och få mig lite skratt. God i love family guy.

Imorgon ska jag eventuellt luncha med Cathi, träffa Ida och sedan terra Liza (för tredje dagen irad, haha!)


Denna bild är en klassiker på oss, isn't that right lillemor?


Kommentarer
Postat av: liza

that's right, arthur ;)

2010-08-17 @ 22:55:56

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0