Hemma!

Vilken dag säger jag bara! Började ju som sagt dagen med att gå upp kvart över nio?! Sedan blev det kaffetime, nagellacksmålande, tårtätande och skitsnack med Daniella och Jennifer. Sedan gick Daniella hem och efter ett tag gick jag hem till Liza, och då kom även lilla Cornelia förbi som jag knappt sett röken av sen studenten! Det var skitmysigt att träffa dig igen, så du vet!
Anywho, det blev tédrickande, pajätande och skitsnack där med, haha. Fyfan jag har druckit så mycket kaffe, eller koffein rättare sagt så jag var helt speedad av skiten ett bra tag kändes det som, och så har jag ätit så mycket onyttigt idag så jag blev som ett jävla barn som fått en sockerkick också.
Konstigt nog så är jag fortfarande inte trött. Dock borde jag vara det, så jag ska väl tacka för mig snart och försöka sova. Måste som sagt vända tillbaka på dygnet! Ska ju jobba på lördag igen så jag orkar inte ligga vaken fett länge som förra fredagen, sova 2 timmar sen upp, sen jobba och sen komma hem halv sju på kvällen igen. Fyfan!
Det blir som sagt en till lugn helg, skönt ändå. Och det är så skönt att jag jobbar på lördagen så jag slipper den hysteriska jävla håbo festdagshelvetet, åh så jävla mobbat. Varför firar man håbo för? Det är fan en gåta som aldrig kommer bli besvarad.

SHO!

Kommentarer
Postat av: nelia

Vad gullig du är <3 vi får ses igen SNART

2010-08-22 @ 00:56:44
URL: http://nelija.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0