Kväll

Dagen har ju som sagt varit relativt sliten. Och jag blev ännu mer sliten när jag fick reda på att jag ska jobba imorgon, haha. Nerå, jag tycker det är skönt att jobba, speciellt när man trivs också! Det kanske inte är världens roligaste jobb så men det funkar, jag får cash och har sköna arbetskamrater, dvs en av dom är brorsan!
Så jag borde väl ta och krypa ner i bingen nu, tror att mitt kvällsro-té börjar värka så det är lika bra att passa på. Haha låter som några jävla tabletter, men det är gott och jag blir trött så det fungerar ju alldeles utmärkt för min del!

Anywho, hinner nog slänga in ett inlägg imorgon innan jag åker och jobbar!
Nu säger jag god natt och gästar filmen som börjar på trean istället, en film med Jack Nicholson som heter "About Schmidt".



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0