Random

Inne på min andra kopp té. Har suttit och kollat igenom hela mitt bloggarkiv, inklusive Lizas typ. Och jag har kommit på mig själv att verkligen älska minnena. Gröna dalen skolan, gymnasietiderna, filmkvällarna, tékvällarna, krökkvällarna, finkan, valparna, alltså ALLT. Jag blir helt galen av att det inte är som förut. För jag saknar verkligen när ALLA tjejerna umgicks. Jag blev helt glad när jag läste vissa inlägg som Liza hade skrivit om alla tjejer, samt när jag skrev också. Vart har vi tagit vägen tjejer? Ärligt.

Vi SKA styra något ALLIHOP snart, ok?
Annars kommer jag slita av er skallen allihop, puss!


Kommentarer
Postat av: Cathi

JA!!! jag är lätt på :(:( hade ju varit enkelt å styrt nått nu när det fortfarande är varmt. typ gröna dalen, kubb, brännboll, ÖL?!!

2010-08-06 @ 10:10:13

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0