Avslutar kvällen här!

Sandra åkte hem för drygt två timmar sen. Då gjorde jag inte ett shit, nattade hunden min och sedan satte jag mig här typ. Har inte gjort ett skit på datorn heller, har ju typ kollat samma bloggar tusen gånger för att se om det finns en minsta lilla uppdatering, men icke sa nicke!
Ska väl krypa ner nu och försöka sova, för imorgon börjar jag 8:15 och imorgon är det den jobbigaste dagen i skulan. MEN VI FÅR JU TROTS ALLT LOV PÅ FREDAG, YES!

Gunatt.


Ett roligt sommarminne, eller hur loppski?


Kommentarer
Postat av: Loppski

Det var sjukt najs! :D hahaha får vi göra om!

2010-02-17 @ 23:39:45
URL: http://nathale.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0