!!!!!

Disrespecta aldrig din mamma. Kalla aldrig din mamma för kränkande saker. Försök aldrig slå din mamma.
VAR ALDRIG KEFF MOT DIN MAMMA.


Varför vill jag läxa småbarn som beter sig så mot sin mamma? Hur kan man göra det? Hur kan dom ens va värda det? Dem har fucking fött dig till jorden, gett dig mat på bordet var dag, sliter för att du ska må bra och ser till att du har hela kläder varje dag.

Jag älskar min mamma mest utav allt, och kommer döda den som rycker ett hårstrå på hennes fina huvud.
Vem ska se efter dig, fråga om du mår bra osv när hon inte finns? Därför ta hand om henne så länge det går.

Usch vad jag är besviken på dig, riktigt jävla besviken att du ens kan göra något sånt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast alla har ju kanske inte en bra mamma.. ellerhur?

2010-02-05 @ 00:13:49
Postat av: ljzm

jo, denna person har faktiskt det, det är det som gör mig lack, bortskämda barn blir respektlösa mot sina föräldrar, har alltid varit så och kommer alltid vara så!

2010-02-05 @ 12:57:31
Postat av: Anonym

okei i see de hålla med dig om:)

2010-02-05 @ 15:09:22
Postat av: ljzm

vem är du btw?

2010-02-05 @ 15:40:17

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0