Första softlovsdagen!

Seriöst varför glömmer alla bort att jag har sportlov?! Först baby igår morse "älskling när börjar du?" jag "det är söndag och jag har sportlov!", sen min mor igår kväll "när börjar du imorgon?" jag "jag har fortf. sportlov.." sen cathi frågade hur jag slutade om dagarna, jag "jag har SPORTLOV" sen imorse så sa min mor till mig att hon var SKITNÄRA på att öppna dörren kvart över sju och väcka mig, men precis när hon skulle ta ner handtaget på dörren så kom hon på att jag hade lov, VILKEN TUR! Och sist men inte minst, brändloppan frågade också för ett tag sen "är du ledig idag?" jag "JAG HAR SPORTLOV". GOD DAMN IT!

Idag vet jag dock inte vad som händer förutom att Ida kommer hit på té och skitsnack och att min babe kanske kommer senare ikväll, så vi får väl se. Måste ju ändå vara hemma och ut tänker jag fan inte gå i den här kylan, över min döda kropp.

Helt fantasilös just nu, vill göra en macka men jag tycker inte om mackor längre typ, om det inte finns baconost.

Hur sur får man bli? TULLAN!


Kommentarer
Postat av: Tunde

gaaah! Baconost <3<3<3

2010-02-22 @ 20:42:43
URL: http://psychological.blogg.se/
Postat av: raskan

så otroligt sur o SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT.....Gullefjunet?

2010-02-22 @ 21:17:38
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHA, men skoja inte! Höll fan på att bli tokig!



AHAHAHAHA, kvastjävel xD

2010-02-22 @ 22:38:01
URL: http://osorio.blogg.se/
Postat av: ljzm

Tunde: VISST ÄR DET GOTT?! dör för det!

Susanne: JA, hon är dock en liten bitch ibland när hon inte får uppmärksamhet dom här dagarna! ;D

Sandra: HAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHAAHA tyst!

2010-02-22 @ 23:13:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0