Nostalgi times

Jag blev lite sentimental nyss när jag läste Cathi's blogg. Att hon saknade sommarkvällarna. Och då slog det mig. Fyfan vad jag saknar när man var mindre, så att säga. När barn från håll och kanter samlades varje natt runt 12 vid de hederliga tre stenarna och då man bara behövde bära en skön wct-tröja och ett par jeans och bara vandra hela vägen fram och tillbaka till SHELL med roliga personer bara för att köpa en trrrrrrrrrrrevlig french hot dog!
Då man var ute hela nätterna och körde burken. Då man hörde Sandras mamma Jenny skrika längst uppifrån fönstret "SANDRA KOM IN NU". Då man körde springtävling på dagarna eller körde kråkan mot porten. När alla kids i alla åldrar körde rugby på baksidan. När man gick till "bejkers" och handla mjukglass för en femkrona (?). När man cyklade galet hej vilt runt hela området eller åkte runt på sina sparkcyklar. När man typ vaknade 9 och började ringa kompisar runt 10.

Sen blev man äldre. WHY?



Jag vill bli liten igen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHA. "SANDRA, KOM IN NU". HAHAHA, så vart man skitsur för att man inte fick vara ute längre.

"BARA FEM MINUTER TILL :("

2010-02-23 @ 00:03:29
URL: http://osorio.blogg.se/
Postat av: ljzm

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA bästa

2010-02-23 @ 00:18:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0