Tisdag och helt plötsligt blev det Onsdag!

Sitter i mörkret för mig själv, mina ögon ruttnar snart ihop av trötthet. Men det blir oftast så, när jag tvättar av sminket, sätter på mig sov-tshirten, tar nattciggen sen lägger jag mig så är jag plötsligt pigg igen. Varför blir det alltid så? Man är hur jävla trött som helst, men bara man tar ett steg så blir man pigg.

Anywho, idag har det inte hänt så mycket, har storstädat mitt rum (dammsugit, bytt sängkläder och skurat). Sedan kom baby hit och det blev middagstime. Vi lagade uncle ben's boil in bag ris (ASBRA), stekte kylling och tillsatte tikka masala. Uuuuuuuuunderbar middag må ja säga. T.om min lillebror tyckte om det. Sedan tog vi det lugnt och plötsligt fick babe att samtal av att han skulle jobba imorgon klockan 07:00 och var tvungen att åka hem och sova istället för att sova i min säng med nya underbara sängkläder. Då blev jag genast uttråkad och hjälpte mamma med att möblera om hela vardagsrummet, eftersom att min gris kommer hem snart och ska ploppa ut lite puppisar som ska springa omkring i lägenheten i två månader (JAG DÖR!), då måste man alltså förbereda lite osv.
Sen efter det satte jag mig ner och skissade på ett roligt tåg-papper som lillebror hade haffat, dvs att man skissar på ett tåg som om att man "målar tåg". Gjorde den till baby för att vara en snel hest, och han blev glad.

Men men, nu ska jag försöka gå som en zombie in på mitt rum så jag inte vaknar till och försöka sova.
Dock är jag ledig imorgon så det är inte SÅ viktigt att sova, men hellre somnar jag tidigt än sent.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0