Natt!

Jahopp, nu kom dagen jag och loppan inte väntat på, nämligen dagen D.. vi har alltså sett ALLA hem till midgård avsnitt nu, dock somnade lopp under sista så jag stängde av, klart som fan jag inte ska se hela själv! Nej du, ska försöka hitta något B på tvn istället. Såklart så gick det ingen film idag 02:40 som det har gjort hela veckan, så vi har fått kolla på rulle på datorn istället. Jag, brorsan och lopp kollade på "Sommaren med Göran" och sen drog vi igång midgård, haha.

Rent teoretiskt så kan man säga att det är fredag nu, dock måste jag bara somna först och det kommer ju ta ett tag eftersom att jag känner redan nu att jag inte kommer somna på en stund.

Och du, nu vessar du till dig, rejält.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0