Yo!

Jag orkar inte skriva om veckans bravader, dock har min fru gjort det så ni kan ju läsa hennes om ni vill veta, kortfattat så kan jag ju säga att tisdagen var jävligt tung, när vi hamnade på F12 efter våran shopping och äventyrsdag, läs mer här!

Idag har jag städat och tvättat och lagat en misslyckad omelett. Vet ej vad som sker idag, men det kanske blir bio med loppan, för vi gick ju aldrig när vi skulle ha gått! Men det känns som att jag börjar bli sjukis, har ont i kroppen och halsen, men jag får ju inte bli sjuk egentligen eftersom att vi eventuellt ska till fabriken imorgon! Men vi får väl se hur det slutar så att säga.

Men men, nu ska jag dricka upp mitt citronvatten och klä på mig för att hämta sista tvätten!
CIAO!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0