16 juni!

Sådär ja, då var man nyduschad och ensam.. igen. Loppan har lämnat mig! Men bara för några timmar, sen kommer hon tillbaka, haha! Hon skulle upp till sin mor och vara lite social, medans ska jag laga lite lasagnette och träffa Ida hoppas jag på. Hon skulle höra av sig om en stund.
Sitter och lyssnar lite dubstep nu i min turban och funderar på att dra i en hårinpackning, tror mitt hår behöver det. Efter flaket (studenten) så blev det ju dränkt i champagne, öl, cider you name it, enda sen dess har det fan inte varit sig likt. Det är konstigt, vet fan inte varför.. aja, nog snackat om mitt hår.
Ser ut att bli en lugn dag idag också, TRÅKIGT. Hoppas Loppan kommer ner med godsaker från hennes mor, hehe.
Har fan ingen fantasi idag, kanske kommer ett inlägg sen.

PEAZ
!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0