Back in biz

Som jag sa i typ torsdags? Eller vad det var, att det skulle bli sämst uppdatering när det var helg, sagt och gjort, haha.
Helgen har varit tung så vi kanske borde börja med Loppans födelsedag?
Fredag it is: Började med en sväng på bolaget, såklart?! Sedan åkte vi upp till Loppans mamma för en massa firanden. Det blev vodka, badminton-spelande i högsta hugg och en massa god mat med desserter, nom nom!
Sedan åkte vi ner hit för att möta the a-team, men när vi kom ner så deckade brorsan så fort vi kom innanför dörren och vi sket i och åkte till stan istället för att möta Linus och c.o, även Nickis.
Det skulle egentligen blivit en öl på något hak och sen hemväg, men så blev det genast ändrade planer. Det blev fabriken istället, skitlänge sen jag var där och det var lika tungt som vanligt.
Sedan när det stängde så ville vi fortsätta festen eftersom att vi redan var taggade efter kvällen på fabriken, så då blev det efterfest i dj-båset på Berns istället! Det var tungt som attan och blev ett riktigt bra avslut på kvällen! Så runt halv fem-fem traskade jag och Loppan längst sthlms gator till centralen för att ta första tåget hem, och vi deckade som två odjur.
Lördag:
Efter fyra timmars sömn så var det dags att köra igen. Vi gick till bolaget (loppan gjorde, hihi) och handlade oss lite goa grejer, sedan blev det grillning och kubbspel här och en massa fulla personer, haha.
Efter det åkte jag och Loppan in till stan för att möta Linus och c.o och gå på "love sthlm" eller vafan det nu heter, vi stod och kollade på nedräkningen och det blev en massa tung music. Sedan satte vi oss på dovas (haha) och shottade och drack öl, och sedan var det dags för hemväg. Synd bara att loppan sprang åt fel håll så vi missade tåget och fick traska runt i stan till första tåget, men det var ingen som klaga på det, haha. Vi gick till donken och käkade och sedan satte vi oss på tc för att vänta ett tag, och det blev en massa snack med alla möjliga, folk tyckte att vi var brända, men who gives a shit?
När vi kom hem så sov brorsan i MIN säng så vi fick skeda lite i min lillebrors 90-säng, haha jackpot!
Söndag:
Slackerdag, vi sov hela dagen typ, det var det som behövdes, sedan blev det lite middag och film på kvällen.

Och idag har vi bara softat, städat hela lägenheten och tvättat, och ätit såklart, haha. Imorgon vet jag ej vad som sker, ska ta det lugnt eftersom att jag jobbar både onsdag och torsdag 10-18, men det är bara att kötta, för på fredag är det ju trots allt midsommar, vad händer då folket? Förutom alla nubbar och sillar hit och dit så borde det ju hända något fett? Hojta!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0