TRE DAGAR KVAR!

Det är sjukt, det är bara tre dagar kvar sen lämnar jag skolan för g o t t. Äntligen! Jag är helt nervös och uppspelt typ, jag vill att det ska bli fredag morgon NU NU NU, då är det grande finale del 2!
Idag ska jag ta det lugnt igen förmodligen, Ida skulle komma förbi idag också. Så ska typ passa på att städa mitt rum och fixa lite nu så man kan vara där sen. Och senare ikväll tänkte jag fråga min fru om hon vill komma över på en film, kanske det blir TOY STORY (♥) denna gång?
Måste kolla efter studentklänning nu också, nu börjar det bli HETS HETS efter det, får nog fixa det idag.
Men men, skriver mer sen, är helt fattig på fantasi just nu!


Kommentarer
Postat av: nisse från manpower

min mössa är snyggare.

2010-06-01 @ 15:37:45
Postat av: jessica

JAG VILL VARA BJUDEN! :(

2010-06-01 @ 16:36:41
Postat av: ljzm

vem fan är du manpover

2010-06-02 @ 12:09:47

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0