Måndag

Har funderat länge på en grej, det låter helt sjukt men jag måste bara skriva haha. Ni vet om man är törstig på vatten, bara sådär någon klunk, varför är det så att man fyller hela glaset, tar EN klunk och häller ut allt vatten igen? Varför tar man inte bara så mycket vatten man behöver istället för att fylla hela glaset? Gör ni också så, haha?

Idag jag gick jag upp tidigt btw, lika bra eftersom att skolan börjar imorgon, igen. Jag och mami åkte och storhandla massa food så idag blir det nog en god middag för mig tror jag! Kanske man ska göra sig lite boil-in-bag ris med tikka masala och kyckling? Det återstår och se!

Varför är alla råttor?


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHA, bella fyfan!

2010-03-16 @ 00:53:56
URL: http://osorio.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0