Fullspäckat framöver

Nu känns det som att jag inte kommer ha tråkigt för fem öre. Jag kan väl lika gärna berätta vad som händer.
Imorgon: Åka till jakan med Daniella och fixa det sista till henne. Samt skriva ut biljetter och shit.
Onsdag: Kryssning!
Torsdag: Kryssning - kommer hem.
Fredag: Tjejmiddag.
Lördag: Vet inte än, men händer säkert något.
Söndag: Försöka ha tvättis och packa massa saker.
Och sen nästa vecka från måndag till fredag befinner jag mig i Dalarna hos Farmor och Farfar. Ska bli riktigt skönt att komma iväg lite. Speciellt dit, jag blir så ompysslad när jag är där. All uppmärksamhet på mig = perfekt.
Bokade och betalade bussbiljetterna idag så nu finns det inga ändringar, ännu skönare!
Dock kommer bussresan inte bli så rolig, 3 h & 15 min, woho. Det gäller att ladda ipoden och köpa en massa tidningar, tuggumin och godis. Det kan nog vara väldigt avslappnande ändå. Fyfan, jag längtar.

Idag har vi dock bara varit i stan, Daniella shoppade loss medans jag satt och höll i mina pengar kan man väl säga, haha. Sen träffade vi Ida och Malin en liten stund innan vi bestämde oss för att glida hem till mig eftersom att jag var själv hemma. Vi kollade paradise hotel, gjorde naglar och drack té. Sen planerade vi lite hemliga stuff haha. Det kommer visa sig...

http://www.leksand.se/upload/KulturFritid/Kultur-fritid%20adm/Dalah%C3%A4st.jpg


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0