Söndag

Yoooooo.. precis vaknat typ, eller ahh loppan ringde mig halv tio o väckte mig. Ska väl gå upp snart från denna häääärliga säng, fyfan vad skön den är alltså. Plus två duntäcken på det, så mysigt och sova då!
Är fortfarande fett trött, men måste gå upp och duscha för att sen pallra mig till arbetet.
Är ju ledig imorrn så kör en sovmorgon då, och då ska jag fan stänga av luren... Loppan har alltid en tendens att ringa så tidigt, hon fattar tydligen inte att vanliga människor sover på helger eller när man är ledig. MONGO!

Kommentarer
Postat av: Loppski

Du skulle ju endå jobba retard. Mongo kan du vara själv!! :)

2011-04-11 @ 07:29:02
Postat av: ljzm

hahaha men vafan, en halvtimme gör mycket ibland!

2011-04-11 @ 12:34:17

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0