Torsdag

Jahopp! Igår blev det inget kvällsinlägg som jag är rätt duktig på att skriva. Kanske var det för att jag gick och la mig 20:30 typ. Dock blev jag väckt lite då och då, vaknade även av mig själv några gånger under nattens gång.
Blir så jävla trött på det här. Min kropp har bestämt sig för att "somnar Lina innan 00:00 så S K A hon vakna 2 ggr och en gång till 10 minuter innan väckarklockan ringer". Somnar jag runt 1-2 (ibland senare ofta) så vaknar jag aldrig?
Slutar inte det här snart så måste jag fixa sömnpiller. Jag har lovat mig själv att aldrig bli en pillertorsk, men finns det inget alternativ så.. har jag inget val!

Idag har jag jobbat, träffat en liten del av the crew och varit på vårdis! Sen när jag kom hem så käkade jag middag, och sen blev det soffan. Tyckte att jag förtjänade en liten siesta idag!

Imorrn blire jobb mellan 11-20, så kommer förmodligen inte bli nåt inlägg imorrn, alls. Kommer hem runt halv tio och då är det bara att hoppa ner i bingen direkt, för en annan ska ju upp halv 8 på lördag för jobb igen.

Nu:
Danne & Bleckan, nyaste avsnittet!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0