Fredag

Har inte gjort ett jävla skit idag. Storstädade lägenheten, sen kom mami hem med en calzone, och den satt som den skulle. Efter det gjorde jag typ inte ett skit förutom att vänta på att Liza skulle komma hem. Mamma tvingade mig att dricka latte och kolla på Lets dance med henne, dock hade jag datorn i knät hela tiden och orkade inte ens se några löjliga människor hoppa runt som gräshoppor frivilligt.
Lets dance är överskattat, that's it. Sedan ringde iaf Liza och jag fick bege mig iväg iaf. Alltid lika myyyysigt att spendera kvällarna hos Liza.

Imorrn är det jobb som sagt, ska även försöka få min bror att komma och hjälpa mig att köpa en laptop till moi. Antingen imorrn eller på söndag efter jobbet då.

Alltid lika skönt på helger på jobbet, då blire att pumpa dnb och discoteka lite.


Det är såna här tider man vill ha små bebisar hemma.
Då tyckte man att allt annat var oviktigt och man sket i helt enkelt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0