Skjut mig

Slå mig, trampa på mig, ge mig en risig örfil vafan som helst, allt det är bättre än att vara förkyld. Det kostar mig cash att vara sjuk eftersom att jag inte kan vistas på jobbet normalt.
Imorrn ska jag vara hemma och vila upp mig inför murdapassen i helgen.

Funderar på att slå på "Little Fockers", men jag är så söt-sugen så jag vet inte om jag ska resa mitt lata arsle och bege mig till ica och släcka mitt sug, fast jag vet inte, jag är säkert för trött för det.


Eftersom att jag inte har några bilder än så gick jag typ längst bak i mitt blogg-arkiv och kikade.
Det fick bli en bild på mig och Linus, jag har på mig hans tunga saw-tröja.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0