Sorry

Som sagt, jag skyller på helgen. Jag har inte haft tid att blogga. Jag har försökt blogga från blogg appen men den verkar inte vilja ge med sig.
Har ju jobbat fredag lördag så i fredags var det bara raka vägen hem till bingen. Sen igår så åkte jag till Loppan efter jobbet för att ha middag och vinmys.
Som vanligt när jag och loppan öppnar en dunk vin så börjar tankarna, vi hinner inte ens dricka första zippen innan man börjar försöka planera kvällen. Och igår hamnade vi först i kallhäll (av alla ställen) och jakan (COME ON!) men det var ju bara hänga på! Kvällen ledde mot sitt slut runt tolv typ, jag och loppan skulle börja röra oss hemåt. Kan ju tala om att det gick åt skogen. Jag vill seriöst spränga SL's huvudkontor, dem är så jävla värdelösa på sitt jobb så det finns inte. Jag hatar dem. Det tog oss typ 2 timmar och ta oss från jakan till gärdet. Som egentligen tar 35 min typ. Jag orkar inte ens förklara, vill ni veta hur resan gick så läs Loppans blogg haha.

Idag har jag bara softat hos Loppan under morgonen sen åkte jag direkt till Liza. Vi gick en promenad, gick förbi "hemköp" och köpte naturgodis och sen kollade vi på skräckfilm! Sedan kom även Max över och joinade oss en stund.

Nu ska jag kolla på Sons of Anarchy!


Kommentarer
Postat av: joanna

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Finns även en dagens bloggtävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag och andra spännande tävlingar med fina priser som löshår,iphoneskal, heminredning, osv:)

Så besök gärna min blogg:)

2011-10-17 @ 11:58:52
URL: http://domkallarmighannes.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0