Äntligen onsdag!

Dagen D är här som vi väntat på! Ikväll blire spårmode. Vi är väl runt 15-20 pers som ska åka, det kommer bli så jävla grymt.
Blev ingen update igår, jobbade 9-19 igår så när jag kom hem så fanns det ingen ork eller fantasi. Hade ju ändå inte gjort ett skit så det spelar väl igen roll. Dock kommer det nog komma en saftig update imorrn kväll, beroende på hur läget är, kommer väl inte få vara nykter imorrn tror jag. Ångest bara att jag jobbar 9-20 på fredag haha, hur FAN ska jag palla det, det är fan frågan. Men men, cash is king så jag säger som Tony när han försökte snacka svenska "KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIGHHHA" dvs kriga. Men britter kan verkligen inte uttala våra ord, dem kan inte ens härma oss, vilket är helt sjukt.
Nåväl, nu ska jag fortsätta packa lite o chilla till l-wiz nya september mix.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0