Måndag

Fyfan, är sjukt trött. Jobbade 11-19, kom hem, gick ut med Ella, diskade och gjorde käk. Nu är jag nog bara jävligt seg efter maten, kommer väl bli pigg sen när ben & jerry ropar på mig och säger att det är dax för glass! Funtar på att göra en kopp daimkaffe också. Börjar ju inte förens 13 imorrn så det är rätt lugnt.

Planerna för veckan är typ redan lagda, skönt!
Imorrn: Jobb, softa när jag kommer hem o tagga inför tidig jobbdag därpå.
Onsdag: Jobb, sen hem och gå ut med Ella, sen tagga till stan och möta upp Stina.
Torsdag: Frisören 08:00, sen vet jag inte vad dagen bjuder på!
Fredag: Jobb, sen kommer Ida & Merre hit på middag.
Lördag: Jobb, sen middag med tjejerna.
Söndag: Softa galet, städa & packa ihop inför måndagen.

Återkommer senare, dags att göra lite nytta igen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0