Måndagar ♥

Jag kan erkänna att jag älskar måndagar. Det är då jag tar tag i allt efter jobbhelgen. Bad Loppan ringa och väcka mig halv tio, det gjorde hon. Sen sa hon "gå upp nu så går vi ut och går!". Sagt och gjort. Jag tog med mig Cocoboo ut med Loppan i headsetet, en timme var vi ute. Kom hem, tog tag i disken och städade lite. Nu har jag även slängt in en tvätt och ska slå på "sista dokusåpan" nu med lillebror.

Blir nog jävligt piano ikväll med tanke på att det är jobb imorrn kl 7. Sen på onsdag drar jag till Solna och blir boende där i två veckor som hundpassare. Jävligt skönt och jävligt nära till jobbet! Är så jävla taggad inför dem kommande dagarna/veckorna.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0