Söndag

Helgen har varit toppen! Vart "utgång" i fredags för att fira Annie lite, sen igår var jag hos Olle och skålade in den nya lägenheten som han skaffat sig. Väldigt bra läge må ja säga. Dock slutade med att det blev jävligt sent och jag våldgästade hans soffa istället för att åka hem.
Sen imorse drog vi och handla frukost, gjorde en fet frukost med äggröra, bacon osv och kollade en film innan jag rullade hemåt.
Gick förbi Annie en stund innan jag gick hem, och sen när jag kom hem så kom Lillan upp på en kaffe. Myssöndag med andra ord!

Imorrn ska jag och lillan softa här hela dagen typ. Mami ska va borta hela dagen så då ska jag, lillan och coco umgås. Laga lite käk o kolla nån rulle. Ska försöka hinna med att träna imorrn kväll också, dock inte för sent eftersom att klockan ringer halv fem på tisdagen.

Anywho, nu är det även 10 dagar kvar till jag beger mig till solna igen för en vistelse på 2 veckor. Ska bli fett skönt o komma bort lite, lämna skitorten ett tag. Sen är det min födelsedag och nästan semester, och då börjar sommaren! WOHO!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0