Duttig!

Efter min PW med lola så gjorde jag gröt med proteinpulver, smakade inte såååå dåligt men det är godare med äppelmos. Måste handla det imorrn! Jag har iaf varit duktig och fixat saker som jag aldrig får gjort när jag jobbar. Jag har snackat med banken och dem ska skicka ett VISA kort till mig nu haha, ja jag har ett barnkort fortfarande. Men det är just därför jag fixar det NU när jag har tid. Jag skjuter alltid upp saker och ting och har aldrig riktigt behövt ett VISA, men folk klagar och det kan va bra när man är ute o snurrar och inte har kontanter etc etc, ni hajar! Sen har jag även också tagit tag i att fixat Spotify i mobilen OCKSÅ äntligen på tiden, shit vilken lättnad det är. Är så less på min låtlista på mobilen som jag inte ens vet ÄN vad hälften är. Fett skönt att få saker uppklarade också!

Idag ska jag laga mat igen, haha. Bad mamma köpa hem lite skit när hon åkte hem. Dock glömde hon mina frusta bär som jag tänkte göra smootihes på, men får lösa det imorrn när jag ändå ska handla äppelmos.
Iaf så tänkte jag strimla lövbiff som jag även har marinerat för att få det lite saftigare. Sen ska jag göra sallad igen men denna gång tillsätta lite bulgur! Kan bli rätt gott tror jag. Sen har jag ju förstårs den uuuuubergoda mangorajan till, så jävla gott!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0