Ilandsproblem

Något jag typ har börjat störa mig på, och då menar jag grovt störa mig på är när bekanta brudar skaffar pojkvän som man inte vet någonting om och aldrig sett förut, så visar det sig vara världens jävla stolpskott.
I början ba "ååh min pojkvän köpte ett hus till mig i NY, gav mig en mille och en puss", man ba aa schyst pojkvän, låter bra. Sen sakta men säkert så börjar bilder krypa fram, inte en ansiktsbild såklart, men bakifrån, någon blurrig bild i profil, SEN BAM! Där kom den, nån lönnfet snubbe med skägg (aldrig koll på hygien, det syns), fula kläder, stadiums egna skateskor typ, och totalt retarded.

Varför tänder tjejer på det här? VARFÖR? Finns det ingen gräns eller? "Men du måste sluta vara så ytlig". Det handlar inte om ytlighet haha, träffar man personen sen så visar det sig även vara nåt retard som du alltid trott så det är ingen idé att ens hälsa överhuvudtaget för du ställer dig ändå samma fråga efteråt "hur tänkte hon där".

Ett sånt exemplar kan man oftast läsa av när snubben skriver 45 ggr om dagen "jag älskar min ******* mest av allt, finns ingen som dig, jag dör utan dig yadayadayada" jotack, vi har sett det i 1 års tid, ofta din tjej fortfarande stannar kvar din psykopat?
Så kul att man kan "hålla koll" på folks förhållanden genom att kolla på nyhetsflödet på facebook. LÄGG NER.


PINSAMT PINSAMT PINSAMT PINSAMT.

Ja jag stör mig på efterblivna människor. Eller som bangkok säger, LITArD (retard) som jag lärt henne.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0