Onsdag del 2

Jahopp, ligger man i sängen och har slökollat på tunnelbanan helt risig. Fan jag pallar inte det här alltså, ena sekunden mår jag bättre och andra sekunden känns det som att jag ska svimma.

Idag har jag iaf gjort NÅT, har ju bara legat inne i två dagar för att krya på mig typ. Skulle ju träffa lillan idag så innan det gick jag och tog en kaffe med Daggen innan lillan kom hit. Väldigt trevligt må ja säga. När vi var små hängde vi mer, in princip varje dag i en period haha. Får se till att kaffelera mera i framtiden!
Sedan kom iaf min lilla, gick och handlade kaloribomb på ICA och sen gick vi mot mig och hade mysstund. Kollade på mästerkatten, snackade skit och sen åkte hon runt 19 tiden.

Imorrn får jag tydligen inte jobba så får väl försöka göra nåt annat oansträngande. Får se vad som händer.


Hade seriöst mördat för starbucks kaffe igen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0