Onsdag

ShoooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOooooOooO. Idag började min dag halv tolv. FETT SKÖNT att sova ut. Har verkligen längtat. Dock var det inte lika skönt när jag skulle ta mig upp ur bingen, då jag märker att jag har världens fetaste träningsvärk ÖVERALLT sen igår. Köttade mer än vanligt igår haha. Och jag som inte skulle köra så hårt pass. Iaf, drog ut med Cocoboo och sen gjorde jag frukost.
Har inte gjort ett jävla skit på hela dagen faktiskt. Bara softat, tankat en film som jag tänkte tvinga min mor att se med mig sen, fast innan det ska jag inta husmors positionen och laga min goda pasta!

En bra sak har iaf hänt idag. JAG HAR FÅTT HEM MIN BILJETT TILL P&L! Fett jävla glad! Och sen har jag även tagit ledigt på lördagen så jag kan fira Marek UTAN att ta det piano!


Denna låt ligger på topplistan kan jag ju tala om.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0