Tisdag dårå

Vaknade av att en ljuv stämma ringde och väckte mig. Dvs Nikolina! Hon tjattrade igång mig lite snyggt kl 10 typ. Visserligen hade jag ställt klockan på tjugo över nio, men jag fattade verkligen ingenting när jag vakna. Vände och vred på mig och ba "vafan är det som låter seriöst TYST", sen efter ett par minuter hajade jag att det var väckarklockan haha. Anywho, gick upp och gjorde kaffe, snackade lite skit med Nickis fortf. Sen drog jag ut med Cocoboo och sen när jag kom in skulle jag sätta mig vid datorn och skulle ge internet åter en chans till att förbättra sig så svek humöret mig.
Jag har verkligen svurit som ett as över det internet som vi har nu med tanke på att det aldrig fungerar bra. Så ringde till dem och var typ lack och sa att deras internet var skit och inte hade fungerat bra en enda dag sen jag kirra det, och det var ändå länge sen! Så efter tio min var han här och bytte modem och då fungerade allt prima! Tur för dem!

Anywho, ska väl samla ihop mig och försöka dra o träna inom en halvtimme eller nåt.
Shooo!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0