Fredag

EXAKT hur många gånger har ni sett mig skriva detta "Nu är det fredag och jag ligger redan i sängen, ska väl snart slå på en film eller rederiet eftersom ATT JAG JOBBAR I HELGEN" Jag tänker inte använda mig av någon annan fras än att använda den originella. Idag har jag jobbat 7-18, min rygg känns som att den ska gå av när som helst och mina ben & fötter... alltså det kan inte vara mänskligt att må såhär. Jag _MÅSTE_ köpa nya skor till både gym och jobb nu, glider runt i mina air force på jobbet så det är väl inte så konstigt att man har ont i hela kroppen. Inte direkt så att man sitter och chillar hela dagen där.

Men men, det är väl bara bita i det sura jävla cpäpplet och jobba. Lika bra, måste ha pengar dem kommande månaderna då jag inte ens kommer vara i cpsverige eller på retardjobbet FETT SKÖNT! Så jävla bitter just nu jag vet. Men jag har verkligen missat mycket pga helgjobb. Ni som tror att "det är bra med cash yadayada", tro mig, det är fan inte värt ett jävla skit.

SÅ JÄVLA LESS! GODJÄVLANATT.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0