Söndag

Så nu är det äntligen söndag och slut på helgen. Men den här helgen har iaf varit rolig! Dock har jag ju jobbat men det hindrade inte mig för att ha lite kul ändå.

Igår så åkte jag till Nickis och Marek efter jobbet. Jag och Nickis drog sakta men säkert till Solna C för att inhandla kvällens bravader. Hon handlade även hårfärg och tvingade mig sedan att färga HELA hennes hår (när vi egentligen skulle färga slingor i en sån där otroligt jobbig mössa!), så där satte jag igång, jävla tur att Jennifer (våran egen frisör!) hade lärt mig hur man färgar utväxten. Men fortfarande sjukt nojjig eftersom att man inte ska hålla på med blondering hemma! Hur som haver så blev det bra! Jag hade lyckats, 1-0 till mig. Sedan gjorde jag även mat till dem, hörde ni.. GÄSTEN får laga mat. Fast jag har en på Marek då till senare tillfälle, hehe. Anywho, efter det var det bara att börja föra och göra oss iordning. Stylade Nickis hår, locka och fixa, hon blev så fin! Sen förade vi och efter det så tog vi 23 tåget till stan för att dra till Söder och möta Marek och dem (Marek hade redan åkt i förväg!). Dit kom även Loppan och joinade oss. Sedan satt vi på nåt hak och väntade in fler folk för att sedan dra till Marie Levau. Sedan avslutades kvällen på kebabkungen och däckade skönt på soffan hos Marek o Nickis!

Idag när jag vaknade trodde jag att jag skulle dö typ. Skallebank deluxe. Men det var bara att åka till jobbet och utföra sysslorna! Sedan kom mor och hämtade upp mig för att åka hemåt. Jävligt skönt.
När jag kom hem drog jag en snabbmiddag, sen bäddade jag rent sängen, städade golvet lite och hoppade in i en varm jävla dusch. Och nu ska jag stänga ner den här luckan och sussa eftersom att klockan står på 04:15!


Ägg, bacon, tomat, gurka, rödlök och ost.
Kalorisnålt och JÄVLIGT gott!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0