Äntligen!

Är den här jävla pisshelgen över. Det har varit rent ut sagt en pisshelg. Förutom idag, då jag drog till Annie efter jobbet, så när jag öppnade dörren satt hon där fint, med bordet uppdukat med fläskfile, potatisgratäng, stuvade champisar o sallad. Haha kanske dags att servera mig lite mat efter alla gånger jag stått och lagat mat åt oss! Men det var supernice, ett bra avslut på en söndag.

Nu börjar allvaret igen. Less på att inte träna. Dock har jag varit sjuk ett tag och sen jobbat fett mycket så det har inte funnits ork. Men nu är jag fan taggad igen. Imorrn blire gym på morgonkvisten, sen hem, städa o fixa. Sen promenad med Annie runt 19.
Måste lägga ett kostschema o träningschema inför dessa månader nu innan sommaren. Dags att ta tag i skiten nu innan det blir försent!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0