God morgon!

Har precis käkat hårdmyror med baconost och druckit juice, dvs att jag redan har varit uppe tillräckligt länge för att bli hungrig, kul när jag börjar 12, klockan är inte ens nio. Men så går det om man är helt död när man kommer hem och väljer att ta tag i duschandet dagen efter. Fattar inte varför jag gör om samma misstag om och om igen. Jag hatar verkligen att gå upp för tidigt när jag jobbar. Men men, jävligt tur att det är bra väder så man blir lite glad!

Idag blire samma visa som igår, jobba till 19 och sen hem o avlida. JAG PALLAR INTE, en kväll kvar sen är det morgonpass, sen kvällspass igen.............. men men!


Bokat och klart den 20 april, KOMMER BLI SÅ JÄVLA FETT!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0