Less.

Jag och en vän satt och diskuterade det här med att så fort man skaffar förhållande så försvinner man. Man kan sätta sig in i en människas situation till en början, en månad kanske, att det är jättekul, det flyger känslor hit och dit whatever. Men när det kommer till att skita i ALLA sina polare?

Nånting jag riktigt stör mig så in i helvete på, det är när folk är med sina partners, och man kanske ringer för att säga nåt viktigt eller så, så svarar inte personen? För att den är med sin partner? Förlåt, men NI BOR IHOP. Man behöver inte vara runt varann 24/7 när man bor ihop. Och se för i helvete till att svara i mobilen. Tänk om man ringer en fredagskväll i panik, man kanske håller på o blir förföljd, vafan som helst, och vet att "hon/han är bara hemma och kollar film", så svarar inte personen pga det här? "Jag kollar film med min pojk/flickvän". OCH JAG HÅLLER KANSKE PÅ O BLIR STABBAD HÄR? MEN SKIT I DET DU, KOLLA PÅ FILM HOPPAS DEN VAR BRA!
Seriöst, vill ni vara tofflar och vara hemma med eran pojk/flickvän 24/7, se iaf till att svara på mobilen. För att veta om att det är anledningen till att man inte svarar, det blir skogsbrand i huvudet direkt.

Helst ska alla vara som min älskade lilla, hon har sin pojkvän som hon älskar mer än allt annat, men det märks inte på VÅRAT sociala liv. Det är det bästa, hon svarar JÄMT, på sms eller telefon, spelar ingen roll vad hon gör. Hon kan ses NÄR som. Det är så man ska vara! Och fortfarande veta att dem två kommer gifta sig och få barn i framtiden. TACK IDA LILLAN FÖR ATT DU KROSSAR ALLA TOFFLAR!

Kommentarer
Postat av: Tünde

Sen ere ju ännu bättre när alla tofflar måste redogöra på facebook VARJE JÄVLA DAG om hur mycket de älskar varandra, eller typ ännu värre - vilken underbar middag bestående av makaroner/köttbullar deras älskade gjorde!!!!!½!!!!!!!!!! Får fan kräksmak i munnen

2012-03-23 @ 07:16:29

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0