SÅJA

Piggare nu än inlägget innan. Nu har jag alltså hunnit med att föna/platta håret, sminkat, slängt på mig en hyffsad outfit och ska snart ut med coco för att sen åka till jobbet. Ajuste, jag har även ringt min frisör för akutfärgning på fredag kl 18:30 haha. Måste springa iväg en timme från avskeds-aw:n för brorsan, men vafan gör det, mitt hår är det viktigaste jag äger och har fan.

Åh jag är plötsligt mycket lyckligare för nu har jag mycket att se fram emot! April månad kommer bli grymt! Sen fyller jag 21 i maj också WOHO! Men vafan är det o hurra över... haha. Och sen kanske det kommer bebisar hit... YEY!

Aja, borsta tänderna sen gitt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0